lördag 24 januari 2009

Till Linis

Efter hundra år ungefär såg jag ditt inlägg. Varken din man eller er bil är skit. Steffe kuken däremot får man kalla skit enligt hans matte. Men tack för påminnelsen ;). Jag blev varse att jag nästan krockat båda de bilar jag har övningskört med. Er bil höll jag på att köra ner för ett stup. Igår försökte Susatan och M sig på nån slags övningskörningspepp. Dom tror att jag kommer älska att köra bil när jag väl börjar. Pyttsan. Jag kommer se det som ett straff och återigen som ett straff. Men livet ska inte vara roligt. Tydligen ska det bestå av utmaningar. Och alla vet ju att sånt är jobbigt och hemskt. Fast folk låtsas att dom älskar det. Utmaningarna alltså. Jag säger så här jag: jag hatar utmaningar men jag står mitt kast. Och då menar jag inte med liten boll.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det ÄR svinigt kul att köra bil. Speciellt när det är mörkt och man lyssnar på radio, gärna på låg volym.

Anonym sa...

Äh fegis!
Som sagt du har året på dig..

Anonym sa...

Men det ÄR kul att köra bil!

Anonym sa...

Det är en härlig frihet att köra bil men kul vetefan? Skönt dock att få sitta hem från jobbet och lyssna på winnerbäck och drömma sig bort... Annars brukar jag mest svära över hur andra kör...
Kul att du läser mina kommentarer när jag gör mig till...
// Linis

Anonym sa...

Lyssna inte på Linis! Det är visst kul att köra bil. För övrigt så ska man ALDRIG lita på någon som lyssnar på winnerbäck och drömmer sig bort.