fredag 30 januari 2009

Pladders 4

4 av mina favoritprogram på TV
På spåret
På spåret
Mia & Klara
That's 70s

4 saker jag gjorde igår
Babblade med Annika och åt upp en hel del av hennes pommes frites
Ringde fastighetsskötaren och sa att det luktar gammal källare under vår diskbänk
Skrev till ett förlag att nu jävlar ska dom få en apbra bok att tjäna pengar på
Hopp-och-skuttade med Sus till 75minuterspasset jag nästan sket på mig av förra gången

4 saker jag längtar till (efter)
P (förbjudet)
Choklad (förbjudet, åtminstone i 3 veckor till)
Sängen (dom jävlarna har inte levererat sängen jag beställde i början av december. ÄN!)
Att allt ska kännas bra

4 favoritrestauranger
Papa Grappa
Libanesen på gatuplanet på Regeringsgatan 33 där jag åt mezetallrik varje dag i ett år
En restaurang på ett slott i Skottland
Nu vet jag inga fler

4 saker på min önskelista
Färre komplikationer
En massagefåtölj
Renoveringsiver
Kärlek

4 personer jag utmanar
Soffy
Semira
Häxan surtant (visste inte om det var ok att länka?)
Susatan (du är välkommen att svara i gästboken, eller på fisboken om du vill att alla ska läsa;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den kommer imorrn min kompis!

Anonym sa...

Gud vad kul att jag får vara med, trots brist på blogg!

4 av mina favoritprogram på TV
1.Mia & Klara
2.Debatt
3.Dödligt Fångst
4.Stora maskiner

4 saker jag gjorde igår
1. Var på socmöte
2. Bakade scones
3. Diskade en stor härlig disk
4. Hade mysig tjejkväll med Tessan och Frida

4 saker jag längtar till (efter)
1. Fotbolls-VM i Sydafrika
2. Peking i superettan
3. Bäbis
4. Våren

4 favoritrestauranger
1. Sushi bar
2. Pappa Grappa
3. Sing Thai
4. Världens bar

4 saker på min önskelista
1. En musikalresa med vännerna
2. 10 veckors semester
3. Fred på jorden
4. En ny säsong av Oz

4 personer jag utmanar
Det är väl egentligen bara Titty jag utmanar. Dags att han uppdaterar sin blogg nån gång..

Kaninen sa...

Oj, jag hade glömt bort Titty! Det är ju för att hans blogg är lite av ett vakum. Så finnen, nu är det dax!

Anonym sa...

Underbart! Det ska jag fixa på bloggen...på svenska, kan ju liksom inte utmana någon amerikanare i allafall..haha.. vi ses där!
Kram

Lejnus sa...

Jag skiter i att jag inte får svara och att det här inlägget är 1000 år gammalt, för jag har inte glott på din blogg förrän nu.. Här kommer det ändå!

4 av mina favoritprogram på TV
1.Fotbollskanalen
2.TV4-Sporten
3.Sportnytt
4.Gudstjänst

4 saker jag gjorde igår
1. Pluggade
2. Kollade på hockey
3. Kollade på fotboll
4. Åt after eight

4 saker jag längtar till (efter)
1. Bollnäs
2. Seriepremiär för IFK Norrköping
3. Mat, är svinhungrig
4. Budapest 22/4

4 favoritrestauranger
1. Kimono eller vad det heter.. sushiställe där vid arbetsförmedlingen på hospitalsgatan
2. Munken
3. O'learys
4. Brutus burgarbar i valencia.. Sjukt stora hamburgare. Typ en halvmeter i diameter

4 saker på min önskelista
1. En ny och större lägenhet
2. En snygg och skön soffa
3. Ett TV-spel
4. 215 miljoner på lotto