lördag 6 december 2008

Nääääe!!!!

Jag läser lite inredningsporr på morronkvisten och hoppas på lite skön inspriation. Istället är jag på väg att kräkas. Anledningen är ett hemma-hos-reportage hos dom där inredningsgubbarna Simon & Tomas som brukar göra om folks hem på det mest konstiga sätt på 3an. Härom dan såg jag när dom klädde in ett radhuskök i ek från golv till tak. Resultatet blev lyxig husvagn a la 2000. Nu ger dom mig alltså tips i tidningen. Lek med dofter, säger Simon & Tomas. "Ett doftljus som luktar våt hund, rökiga löv och läder är perfekt för en intim middag." Ouäck!!!!! Sen när blev våt hund en aptitretare? Våt hund är ju den äckligaste doften ever. Faktiskt en stor anledning till att jag inte är så förtjust i hundar. Och det hjälper inte att den våta hunden ska omges av rökiga löv och läder. Och att stämningen ska vara intim. Konstiga bilder i mitt huvud. Usch!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha ja folk och deras konstiga fetischer.
Våt hund luktar värre än räkor som legat framme i solen i en vecka. Men finns det på riktigt såna doftljus så ska jag köpa ett till Flinet. Hon gillar´t.